سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی

 

برنامه سرمایه گذاری کبک کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری 2018 شرکت بهار گیت در این روش سرمایه گذاری متقاضی باید دارای سرمایه خاصل به میزان 1/6 میلیون دلار کانادا باشد، دارای سوابق مدیریتی در کسب و کار باشد و برای سرمایه گذاری تضمین شده به میزان 800 هزار دلار کانادا به مدت 5 سال در بخش های دولتی این کشور اقدام کند.

در این برنامه سرمایه گذاری متقاضی باید دارای سرمایه خالص به میزان حداقل 100 هزار دلار کانادا باشد، دارای سوابق مدیریتی در کسب و کاری باشد که قصد راه اندازی آن را در کبک دارد.

توجه: این برنامه در حال حاضر بسته می باشد.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص مهاجرت به کانادا 2017 و آخرین قوانین مهاجرتی،می توانید با وکلای مهاجرت شرکت بهارگیت در ارتباط باشید

فرد خوداشتغال نیروی کار خارجی است که تمام شرایط مهاجرت خوداشتغالی که در زیر اشاره شده است، را داشته باشد و علاوه بر همه آنها آفیسر مهاجرت را قانع کند که توانایی راه اندازی بیزینس شخصی خود را دارد. داشتن سابقه مرتبط و هم چنین تصمیم داشتن برای امرار معاش از مسیر خود اشتغالی که در آن تسلط دارید، کلید موفقیت در اخذ اقامت دایم کانادا از طریق خود اشتعالی است.

  • سابقه کار مرتبط
  • تمایل به خود اشتغال ماندن در کانادا
  • داشتن تمایل و توانایی در جهت کمک ویژه به فعالیت تجاری خاصی در کانادا
  • تعریف کلی برنامه و تعریف خوداشتغالی 

    افراد واجد شرایط بایستی در دوره 5 سال قبل از اقدام و ارسال پرونده، سابقه در حرفه خود (در 2 گروه هنرمندان و ورزشکاران) با یکی از شرایط زیر داشته داشته باشند.

    • حداقل 2 سال سابقه فعالیت به صورت خود اشتغال – به این معنی که از این راه کسب درامد کرده باشند
    • حداقل 2 سال سابقه هنری-فرهنگی یا ورزشی در سطح برجسته جهانی
    • ترکیبی از دو حالت بالا (از هر حالت حداقل 1 سال)

    برای گروه کشاورزی نیز متقاضی بایستی حداقل 2 سال سابقه در مدیریت یک مزرعه داشته باش

    http://www.itc-canada.com/fa/News/Canada_Immigration_for_Artists_and_Athletes.htm